A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Деревина (дрова (береза, дуб, бук, граб, клен)), розміру бюджетного призначення, очікуваної

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик закупівлі Деревина (дрова (береза, дуб, бук, граб, клен)), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Відділ освіти, культури, туризму,молоді та спорту Кам’янка-Бузької міської ради (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ  - 42096753

 

Назва предмета закупівлі:

ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (деревина дров’яна (береза, дуб, бук, граб, клен))

 

Обґрунтування обсягів закупівлі.

Загальний обсяг закупівлі дров для опалення сформований виходячи з наявної потреби.

 

Технічні та якісні характеристики товару

1. Деревина дров’яна повинна відповідати ТУ У 16.1-00994207-005:2018.

2. Не допускається зовнішня порохнява гнилизна.

3. Деревина дров’яна може постачатись як в корі, так і без кори. Обдир кори допускається.

4. Деревина дров’яна має бути очищена від сучків, висота яких не повинна бути більша за 3,0 см.

5. Деревина дров’яна має відповідати першій групі теплотворної здатності (береза, дуб, бук, граб, клен).

6. Постачальник доставляє Товар до місця поставки за власний рахунок, при цьому повинно бути забезпечено його збереження під час транспортування та вантажно-розвантажувальних робіт.

7. Доставка товару до місяця поставки здійснюється транспортом Постачальника.

8. З урахуванням специфіки під’їзних шляхів до об’єктів Замовника поставка товару здійснюється транспортом з обов’язковою наявністю крана-маніпулятора (крана).

9. Навантаження товару, доставка товару, розвантаження товару здійснюється за рахунок Постачальника.

10. Поставка відбувається з перевіркою товару відповідно до ТУ У 16.1-00994207-005:2018 в присутності представників Замовника.

11. Оплата товару здійснюється по факту поставки на підставі наданих документів Постачальником.

Технічні, якісні характеристики товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

 

Умови поставки товару: поставка товару повинна здійснюватися транспортом учасника - переможця торгів частинами, відповідно до заявок, наданих замовником.

 

Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби прогнозованих обсягів використання дров для опалення протягом попереднього року.

Станом на дату планування закупівлі кошторисні призначення на товар, що складає предмет закупівлі становлять: 293 625,00 грн. Оплата залишку предмета закупівлі відбувається виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом (планом використання бюджетних коштів) при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань), з урахуванням листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року. 

 

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі Товару: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, аналізу комерційних пропозицій постачальників та інформації з веб-сайтів виробників і постачальників предмету закупівлі. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.

Код КЕКВ - 2275  -  293 625,00 грн.

Кількість: 145 м.куб

Місце та кількість поставки товару: підпорядковані установи відділу ОКТМС відповідно до документації.

 

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

 

Детальну інформацію щодо предмета закупівлі можна переглянути за посиланням: 

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-21-002464-a

Вхід для адміністратора