Наказ "Про організацію інклюзивного навчання в загальноосвітніх закладах освіти Кам’янка-Бузької ОТГ"
Україна
ВІДДІЛ ОСВІТИ, культури, туризму, молоді та спорту Кам’янка-Бузької Міської ради
Н А К А З
від 31 серпня 2020 р. м. Кам'янка-Бузька № 01-04/145
Про організацію інклюзивного навчання
в загальноосвітніх закладах освіти
Кам’янка-Бузької ОТГ
Керуючись Указом Президента від 30.09.2010 р. №588 «Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями», постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 р. №872 «Порядок організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», на виконання Законів України «Про внесення змін до законодавчих актів України з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від 06.07.2010 р. №2442-VI, «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», відповідно до листа МОН від 28.09.2012 р. №1/9-675 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) в загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням», з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання за місцем проживання з урахуванням їх індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та відповідно до психолого-педагогічних висновків засідань Кам’янка-Бузької психолого-медико-педагогічної консультації
НАКАЗУЮ:
1.Директорам загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 ім. Івана Франка міста Кам'янка-Бузька Львівської області,загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 ім. Григорія Тютюнника м. Кам'янка-Бузька Львівської області, Зубівмостівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад":
-
- Організувати у 2020/2021 навчальному році відкриття класів з інклюзивною формою навчання відповідно до рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації згідно переліку:
- Яковенко Артем, учень 2-А класу ЗОШ І-Ш ст. №2;
- Вінчур Вікторія, учениця 2- Б класу ЗОШ І-Ш ст. №2;
- Іванець Марта, учениця 2- Б класу ЗОШ І-Ш ст. №2;
- Федірко Денис, учень 3-Б класу ЗОШ І-Ш ст. №2;
- Боднарчук Олег, учень 4- В класу ЗОШ І-Ш ст. №2;
- Хома Олександр, учень 5- В класу ЗОШ І-Ш ст. №2;
- Сильвестер Анастасія, учениця 9-А класу ЗОШ І-Ш ст. №2;
- Дрелих Віталій, учень 1-А класу ЗОШ І-Ш ст. №1;
- Пеклич Юлія, учениця 2-Б класу ЗОШ І-Ш ст. №1;
- Лісна Вікторія, учениця 3-А класу ЗОШ І-Ш ст. №1;
- Завальоний Олександр, учень 4-Б класу ЗОШ І-Ш ст. №1;
- Пеклич Максим, учень 4-Б класу ЗОШ І-Ш ст. №1;
- Парій Дмитро, учень 5-В класу ЗОШ І-Ш ст. №1;
- Мельник Мар’ян, учень 6-В класу ЗОШ І-Ш ст. №1;
- Зубик Ангеліна, учениця 7-В класу ЗОШ І-Ш ст. №1;
- Окаль Евеліна, учениця 3 класу Зубівмостівського НВК;
- Створити умови для організації інклюзивного навчання учнів відповідно до нормативно-інструктивних, методичних документів: листів Міністерства освіти й науки, молоді та спорту України від 18.05.2012 №1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», від 26.07.2012 №1/9-529 «Про організацію психологічного й соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання», від 02.01.2013 №1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання», від 08.08.2013 №1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами».
- Затвердити години для проведення корекційно - розвиткових занять в індивідуальному навчальному плані учнів в кількості (від 3 до 8 год. На тиждень).
- Розробити та затвердити індивідуальні навчальні плани на основі Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку з урахуванням висновку та рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації.
- Розробити індивідуальну програму розвитку з обов’язковим залученням батьків або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами.
- Залучати дітей з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням їх інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану їх здоров’я.
- Забезпечити психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами практичним психологом, соціальним педагогом, учителем-логопедом.
- Навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням здійснювати відповідно до робочого навчального плану загальноосвітнього закладу, складеного на основі типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами.
- Розклад уроків для дітей з особливими освітніми потребами скласти з урахуванням індивідуальних особливостей їх навчально-пізнавальної діяльності, динаміки розумової працездатності протягом дня й тижня та з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.
- Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснювати за критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затвердженими наказом Міністерства освіти й науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 №329, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 р. за №566/19304. Оцінювання навчальних досягнень учнів із розумовою відсталістю, зі складними вадами розвитку, які навчаються за індивідуальним навчальним планом і програмою, здійснюється за обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною навчальною програмою.
- Надати до відділу ОКТМС Кам’янка – Бузької міської ради накази про організацію інклюзивного навчання в закладах освіти у 2020/2021 навчальному році до 16.09.2020 р.
2.Економісту відділу ОКТМС Уханській Н.В.:
2.1. Передбачити оплату праці асистентів вчителя згідно з Інструкцією про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міносвіти України від 15.04.1993 р. №102, Законом України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» від 05.06.2014 №1324-VII та наказом від 12.05.2016 р. №509 «Про внесення зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року 557».
2.2. Провести необхідні нарахування та здійснювати оплату вчителям, що здійснюють корекційно-розвиткове навчання дітей з особливими освітніми потребами, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 р. №88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 31.03.2017 р. №1/9-179 «Щодо постанови КМУ від 14.02.2017 р. №88».
3.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Ігор ЧЕПІЛЬ