Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради

Будівництво спортивного майданчика розміром 42х22м. з влаштуванням штучного (трав'яного) покриття.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -

Будівництво спортивного майданчика розміром 42х22м. з влаштуванням штучного (трав'яного) покриття.

На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710».

Назва предмету закупівлі: Будівництво спортивного майданчика розміром 42х22м. з влаштуванням штучного (трав'яного) покриття

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-12-011271-b

Відкриті торги: Закупівля робіт капітального ремонту обумовлена необхідністю створення безпечних та комфортних умов для занять фізичною культурою та спортом, стимулювання і організація змагальної, ігрової та оздоровчої діяльності школярів.

Обсяги закупівлі: роботи

Будівництво спортивного майданчика розміром 42х22м. з влаштуванням штучного (трав'яного) покриття на вул. Підгірна, 5б у с.Сокіл Львівського району Львівської області.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021

Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 912 490,00 UAH з ПДВ

Тендерний комітет Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради визначав очікувану вартість предмета закупівлі згідно з наявної проектно-кошторисної документації.

Місце поставки: 80425, Україна, Львівська область, с.Сокіл, вул. Підгірна, 5б.

Тендерний комітет Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради визначав очікувану вартість предмета закупівлі на підставі моніторингу ринкових цін на будівництво спортивного майданчика розміром 42х22м. з влаштуванням штучного (трав'яного) покриття на території України.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються, повинні відповідати вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-2013, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору.

При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасником враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї тендерної документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору «під ключ»*, в тому числі вартість:

- вартість робіт, включаючи всі матеріали і ресурси;

- вартість інших елементів і послуг, зазначених у тендерній документації.

*договір «під ключ» – договір на спорудження і здачу об'єкта замовнику в стані, повністю готовому до експлуатації.

До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.

Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення.

Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до умов тендерної документації щодо термінів закінчення робіт та проєкту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.

Будь-які не враховані у ціні тендерної пропозиції витрати додатково сплачуватись не будуть. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати.

Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання. Учасник гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції.

З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом у порядку, встановленому законодавством.

Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт, відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому договором.

Передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи (№ КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» з обов’язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, тощо.

Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку.

Гарантійний термін експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 7 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. (учасник має надати гарантійний лист у складі пропозиції).

Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації об’єкта.

Гарантійний строк продовжується на час 2 роки, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника.

 

Детальну інформацію про технічні характеристики предмета закупівлі можна переглянути за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-12-011271-b