A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради

12.10.2021 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -

Капітальний ремонт (заміна покрівлі даху) Народного дому с. Зубів Міст.

На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710».

Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт (заміна покрівлі даху) Народного дому с. Зубів Міст по вул. Широка, 15, Львівської області»

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-08-005232-c

Спрощена/Допорогова закупівля: Закупівля робіт капітальний ремонт заміна покрівлі даху обумовлена необхідністю створення безпечних та комфортних умов для відвідувачів народного дому.

Обсяги закупівлі: роботи

Капітальний ремонт (заміна покрівлі даху) Народного дому с. Зубів Міст по вул. Широка, 15, Львівської області».

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021  —  31 жовтня 2022

Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 064 899,00 UAH з ПДВ

 Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради визначено очікувану вартість предмета закупівлі згідно з наявної проектно-кошторисної документації.

Місце поставки: 80421, Україна, Львівська область, с. Зубів Міст, Широка, 15

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються, повинні відповідати вимогам ДСТУ Б.Д.1.1-2013, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору.

При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасником враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї тендерної документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору «під ключ»*, в тому числі вартість:

- вартість робіт, включаючи всі матеріали і ресурси;

- вартість інших елементів і послуг, зазначених у тендерній документації.

*договір «під ключ» – договір на спорудження і здачу об'єкта замовнику в стані, повністю готовому до експлуатації.

Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення.

Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до умов тендерної документації щодо термінів закінчення робіт та проєкту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.

Будь-які не враховані у ціні тендерної пропозиції витрати додатково сплачуватись не будуть. До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладанням договору.

Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.

Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнанні торгів такими, що не відбулися). Зазначені витрати сплачуються учасником.

Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання. Учасник гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції.

З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом у порядку, встановленому законодавством.

Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт, відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому договором.

Передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи (№ КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» з обов’язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, тощо.

Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку.

Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. (учасник має надати гарантійний лист у складі пропозиції).

Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації об’єкта.

Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника.

Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:

- розрахунок договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013. Пропозиція, що не відповідає технічній специфікації, викладеній у додатку 2, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі.

- локальний(-і) кошторис(-и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням  технологічного процесу);

- графік виконання робіт.

- копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;

- копію з оригінала документа в кольоровому вигляді дозволу та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Уповноваженим органом згідно видів робіт, запропонованих до виконання;

- гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва, із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору).

 

Детальну інформацію про технічні характеристики предмета закупівлі можна переглянути за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-08-005232-c

Вхід для адміністратора